Evenimentul s-a încheiat.

Mulțumim tuturor participanților. Pentru a fi la curent cu următoarele evenimente, vizitați pagina noastră de noutăți sau înscrieți-vă la newsletter-ul nostru (promitem să nu vă umplem inbox-ul cu spam).

Betterize Yourself – Arta Diplomației

 

La un simplu search pe dexonline.ro, prima definiție care apare pentru cuvântul „diplomație” include următoarele:

Comportare plină de tact, abilă, șireată; (Pex) Fățărnicie.

Însă cum poate avea conotații negative ceva ce presupune relația dintre oameni? Relație bazată în principal pe cultivarea încrederii.

Comunicarea cu diplomație are loc în orice tip de job, în orice context al vieții noastre profesionale (negocierea unui salariu, discuție unu la unu, oferirea de feedback, solicitarea unui favor, cererea ajutorului, propunerea unui proiect, ajustarea termenilor unui contract, discuții cu clienții etc.).

Spune-mi, în câte din situațiile de mai jos te regăsești?

  • Un coleg ți-a pasat niște responsabilități ale sale și nu ai putut să-l refuzi întrucât nu ai găsit cuvintele potrivite;
  • Șeful s-a purtat nedrept cu tine și nu ai știut cum să-i comunici acest lucru asertiv;
  • Meriți o mărire de salariu însă nu știi exact cum să pui problema;
  • Vrei să faci o vânzare iar clientul pare să nu aibă răbdare să te asculte și nu pari să reușești să-l faci atent;
  • Vrei să oferi feedback fără să-ți insulți angajații;
  • Ai nevoie să-i spui partenerului ce te deranjează fără ca acesta să interpreteze greșit;
  • Vrei să respingi ideile nepotrivite care vin de la colegi însă nu știi cum să abordezi;
  • Și multe altele.

Înscrie-te la curs și hai să afli care este modalitatea potrivită de a rezolva aceste dileme.

Ce vei învăța la acest curs:

Stăpânirea celor două aspecte principale ale comunicării diplomate:

  1. Setarea obiectivului
  2. Negocierea, împreună cu componentele sale:
  • ascultarea activă;
  • inteligență emoțională;
  • empatie;
  • asertivitate;
  • raportare la situație și interlocutor;
  • politețe;
  • persuasiune.

De ce să participi?

  • Vei reuși să gestionezi cu succes o relație conflictuală;
  • Vei căpăta încredere în tine în purtarea discuțiilor cu superiorii;
  • Vei reuși să-ți setezi obiective clare de discuții și negocieri;
  • Vei stăpâni cu succes prezentările dificile de proiecte;
  • Vei putea refuza asertiv sarcinile pe care nu le poți îndeplini;
  • Vei ști să oferi feedback util și constructive.

Cui se adresează cursul?

  • Persoanelor ce-și doresc să stăpânească arta comunicării diplomate;
  • Persoanelor care vor să se autodepășească;
  • Persoanelor interesate de a crea o relație de încredere cu interlocutorul;
  • Persoanelor aflate în orice fel de funcție la locul de muncă (angajat sau manager).

Cu ce vei pleca de la curs?

  • Cu întrebările tale adresate;
  • Cu tehnici adaptate situației tale specifice;
  • Cu siguranța abordării viitoarelor situații cu care te poți confrunta.

Detalii curs:

Dată: 14 septembrie
Ore: 18:00-20:00
Cost: 80 lei (60 lei dacă este achitat până la data de 7 septembrie inclusiv).

Locul este confirmat abia după efectuarea plății

Desfășurare: cursul este 70% practic și 30% teoretic.

Înscrierea se realizează mai jos, în formular.

Cine sunt eu?

Bună, eu sunt Cristina. Și îmi place la nebunie să descopăr oamenii. Să aflu povești de viață, să înțeleg raționamente și funcționări, să ajut dezvoltarea.

Parcursul meu propriu de dezvoltare și carieră a început cu facultatea și masterul de Psihologie, a continuat cu poziții de recrutare, management, relații cu clienții, project management și a culminat cu training, coaching în carieră și terapie.

Am 3000+ ore în sala de training cu aproape toți atâția participanți și sute de ore acordare clienților individuali în sesiuni de coaching și training.

Sunt eu însămi într-o continua dezvoltare și învățare, particip, ca și tine, la multe cursuri, mă implic în activități voluntare și îi susțin pe oameni în găsirea drumului lor unic și autentic.

The Betterist logo